Ahogyan a digitális tér mindig változik és fejlődik, a Meta most egy új fejezetet nyit a bevezetett előfizetéses modell révén, amely számos lehetőséget rejthet magában.
Valószínűleg Te is találkoztál már a napokban a Facebookon és az Instagramon megjelent üzenettel, mely arra kér, hogy válassz a fizetős és az ingyenes használat között. (Ha még nem érkezett meg Hozzád az üzenet, biztosan hamarosan utolér.)
Lehetőséged van továbbra is ingyenesen használni a felületeken, ebben az esetben nem változik semmi és a személyreszabott hirdetések ugyanúgy fognak megtalálni, mint eddig. A másik opció, hogy előfizetsz a felületre és ezután eltűnnek a hirdetések és adataidat nem használja a Meta a továbbiakban a hirdetések optimalizálásához sem.
Az előfizetéses modell: újdimenziós felhasználói élmény
A Meta szándéka az előfizetéses rendszerrel, hogy a felhasználói élményt még jobban személyre szabja. A hirdetők számára ez egy új kihívást jelent, hiszen, az előfizetőket a korábbihoz hasonló módon már nem tudják eléprni. Ki kell találni új megoldásokat, kreatív tartalmakat, melyek organikusan is el tudnak érni minden felhasználóhoz az előfizetéstől függetlenül. Egy személyre szabott, magas minőségű tartalomstratégia, valamint exkluzív ajánlatok révén a hirdetők továbbra is elérhetik és vonzhatják az előfizetői közönséget.
További információkért, lehetőségek feltérképezéséért, keress minket személyesen.