A határonátvívelő turisztikai régió marketing kommunikációs projektje 2021 őszén kezdődött és 2022 év végégig tartott. Ez alatt az idő alatt online kommunikációs stratégiát terveztünk, kreatív koncepciókat készítettünk, melyek később óriásplakátokon, szórólapokon, és az online felületeken jelentek meg.
Célként megfogalmaztuk, hogy az Ister-granum régió helyi termékeit szeretnénk népszerűsíteni, a régió kincseinek hírét minél több felhasználóhoz eljuttatni. A nyári időszakban kiemelt helyszíneken mutattuk meg óriásplakátjainkat és szórólapjainknak az érdeklődőknek, majd az őszi időszakban elérkezett az online hirdetések időszaka. Google Ads hirdetéseink másfél millió megjelenést értek el, melyhez a Facebook hirdetések még több mint 700 000 megjelenést adtak hozzá.
Isterg-Granum Facebook oldal (ügynökségi kezelési időszak: 2022)